Hallo Chatters/Mede Collega's,
Na al jullie berichtjes bekeken te hebben, kon ik natuurlijk niet achterblijven met mijn post.
Dus vandaar dat ik nu ook maar even een stukje over me eigen ga vertellen.
Mijn naam is Danny ook wel bekend op de chat als DutchPrm0.
Zit nu ongeveer 1 jaar op de chat (06-07-2008 is mijn Nickname volgens NickServ geregistreerd) en ben ongeveer 3 maandjes geleden door Rutger als Help-Ops aangesteld, omdat ik altijd mensen deed helpen, omdat er nooit echt iemand reageerde omdat ze te druk waren met andere belangrijke dingen.
Kreeg toen altijd al de vraag van Chatters, of ik lid was van het Team, maar moes toen altijd zeggen, dat ik net zoals hun, gewoon een bezoeker was.
Maar sinds een tijdje hoef ik dit niet meer te zeggen en kan ik gewoon zeggen dat ik deel uit maak van het Team.
Ik ben geboren op 24-03-1992 te Oosterhout (Noord-Brabant) en ben nu 17 jaar (Bijna 18 jaartjes) oud.
Ik woon nu al 17 jaar lang in de Oudste stad van Graaf Hollandschap genaamd: Geertruidenberg. Je zou zo 123 niet zeggen dat het een Stad is,, want zoveel inwoners hebben we niet,, maar vroeger heeft een of ander iemand, ons stadsrechten verleend(Maar dan praat ik over de tijd dat mijn ouders nog kinderen waren).
Ik heb verder nog een Vader, een Moeder, een Broer(Van 22), en een lief klein boerenfox hondje van nu bijna 8 maandjes.(Ze was 9 weekjes toen we haar kregen) en woon dus nog bij mijn ouders thuis.
Zoals velen van jullie misschien wel weten,, en anders nu wel te weten komen zit ik nog fulltime op school. Ik heb 4 periodes in een schooljaar zitten, waarvan ik er 2 stage loop & 2 echt gewoon dagelijks op school moet uitzitten.
Ik heb sinds kort mijn
Monteur Elektrotechnische Installaties Niveau2 diploma gehaald, en ben nu bezig aan mijn
1e Monteur Sterkstroom Installaties Niveau3.
Mijn hobby's zijn:
- Voetballen(Ook al ga ik er binnenkort van af)
- Computeren
- Gamen
- Chatten(Chatrooms beheren & natuurlijk gezellig mee Chatten!)
- MSL scriptjes maken voor eigen gebruik, en scripts testen van anderen
- Websites maken & Beheren
- Chillen met vrienden
- En nog veel meer, als het maar gezellig is om te doen!
Maar nu ga ik maar weer eens stoppen met een kleine biografie over mijn hier op het Forum te zetten, want anders kan ik beter een boek gaan uitbrengen.
Indien je nog meer info over me wilt weten, wees niet bang, maar spreek me gewoon aan.
Desnoods duik je gezellig mijn Privé in, en legt daar een heel vragen rondje af.
Ik sta open voor al je vragen, en met een beetje geluk krijg je nog antwoord ook.
Met vriendelijke groet,
Danny ak DutchPrm0
Tot Chats!